Isoskoulutus

Isoset ovat rippikoulun selkäranka, joten tehtävä on seurakunnalle erittäin arvokas ja tärkeä. Isoskoulutus, eli ISKO on maksuton. Isoskoulutuksen käyneet saavat todistuksen, josta on hyötyä monissa oppilaitoksissa. Isoskoulutukseen kuuluvat osallistuminen seurakunnan nuorten toimintaan sekä erityiset kaupunkitapaamiset ja isoskoulutusleirit. Isoskoulutuksessa katselemme maailmaa eri näkökulmista ja opimme ryhmän ohjaamista sekä muita isosen taitoja.

Isoskoulutus kestää vuoden verran. Tämän jälkeen voi toimia isosena rippileireillä. Wanhoille isosille on myös mahdollista tulla ohjaamaan isoskoulutusta uusille.

Pääsääntöisesti kokoonnumme Koivistontalolla.

Isoskoulutuksesta vastaavat pääosin nuorisotyönohjaajamme Tero ja Pekka ja heiltä voi kysellä asiasta lisätietoja.

Kerhonohjaajat

Tyttöjen ja poikien kerhoissa ja leireillä toimii iso joukko innostuneita kerhonohjaajia ja isosia. Kerhonohjaajien koulutukseen kuuluvat hiippakunnallinen kerhonohjaajapäivä, rovastikunnalliset tapaamiset sekä oman seurakunnan järjestämä perehdytys.

Jos haluat joukkoon mukaan, ota yhteyttä Tiinaan

Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita